środa

Pracodawco szukacie woluntariuszy ???

W przypadku pracodawców często mamy do czynienia z obłudą i hipokryzją. Niektórzy twierdzą, że płace można jeszcze obniżać!
Drogi  pracodawco , nie szukacie  pracowników, szukacie  woluntariuszy ! w Polsce mamy średnio sześciokrotnie niższe płace niż w Europie Zachodniej.  W Polsce zaczęło się niewolnictwo, praca po 12-16 godzin, i ciągle mało. Te wasze magiczne 1200. Wsadźcie sobie je w .... Walcie sie na ryj szanowni pracodawcy ! niektórzy maja po  dwa segregatory uprawnień    lata  doświadczenia w firmie i co 1200zł na rekę... Niech dalej szukają jełopy...Niech wymagają 5 języków, pełnego profesjonalizmu za 1000 zł . Upadniecie  świnie tytuł waszego ogłoszenia powinien brzmieć: "W Polsce zaczyna brakować darmowych rąk do pracy". Ogłoszenie: Zatrudnię na umowę zlecenie lub na czarno  fachowca z doktoratem, dobrą znajomością 4 języków obcych, 10-letnim stażem, dyspozycyjnością 24 godz/dobę, wiek do 25 lat. Konieczny w własny samochód dostawczy. Kobiety w wieku rozrodczym wykluczone. Zarobki 1000-1300 zł/miesiąc. Premia miesięczna 9,99 zł
Coraz więcej Polaków wyjeżdża do pracy za granicę. Od maja ludzie  jedzcie do Niemiec- tam  zarobicie 4 razy więcej niż tu  w najgorszej robocie , a polskie szefostwo  do roboty koniec  laby ,

3 komentarze:

  1. masz 100% racji, ale ten kraj jest chory

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog. Myślę że to Cię może zainteresować http://alexirin.wordpress.com/2011/01/06/judeopolonia-zaglada-polski/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog ale tylko słowa,słowa,słowa ja mam 45 będąc młodą dziewczyną pracowałam w łódzkich zakładach wełnianych,tam też strajkowałam z myślą o lepszej Polsce.W tej chwili jestem bezrobotna bez prawa do zasiłku za młoda żeby umrzeć za stara żeby pracować.Wstyt jak sobie pomyślę że niedługo będę na utrzymaniu moich dzieci wysyłam setki cv i cisza też myślałam o wyjezdzie za granicę.Kraj dla nowobogackich.

    OdpowiedzUsuń